Galériák
Bejelentkezés
Csengetési rend
Részlet a házirendből:
A tanítási órák kezdetét és végét csengő jelzi.
reggeliztetés: 7:10 - 7:35
udvari gyülekező: 7:20 - 7:35
bevonulás az épületbe: 7:35
ráhangolódás: 7:45 - 8:00
ráhangolódás nélküli bevonulás: 7:55
1. óra: 8:00 - 8:45 10' szünet
2. óra : 8:55 - 9:40 10'
3. óra: 9:50 - 10:35 15'
4. óra: 10:50 - 11:35 10'
5. óra: 11:45 - 12:30 5'
6. óra: 12:35 - 13:20 20'
ebédszünet: 13:20-13:40
7. óra: 13:40 - 14:25 5'
8. óra: 14:30 - 15:15 5'
9.óra: 15:20 - 16:05
felügyelet: 16:05 - 17:00
Tanulószoba 13:40 és 16:05 között segíti a tanulók napi felkészülését. A szakkörök és korrepetálások, valamint a fejlesztő foglalkozások kezdő időpontja is illeszkedik a csengetési rendhez.
A tanulók a második órát követő szünet elején abban a teremben fogyasztják el az iskolatejet, kiflit, gyümölcsöt, ahol az órájuk volt.
A tanulóknak a harmadik óra utáni, 20 perces szünetben az udvaron kell tartózkodniuk. Rossz idő esetén az ügyeletes nevelő erre vonatkozóan más utasítást adhat a hangos bemondón keresztül. A tanulók az udvarról az ügyeletes nevelők és diákok irányításával a jelző csengetés után indulnak az osztálytermekbe.
A tanítási órák kezdetére a tanterem előtt a mindenkori hetes felügyeletével csendben kell sorakozni.
A többi szünetet az iskolai folyosókon, illetve a földszinti zsibongóban kell eltölteni. Az osztályteremben csak a pedagógusok felügyelete mellett tartózkodhatnak a tanulók.
Rövidített órákat (35 percesek) szombati munkanapokon, iskolai ünnepségek, vagy eseti rendezvények alkalmával tartunk. Az 5. órát követő felügyelet igénybevételéről felmérés készül.
A rövidített órákhoz tartozó csengetési rend:
1. óra: 8:00 - 8:35 10’
2. óra: 8:45 - 9:15 10’
3. óra: 9:25 - 10:00 15’
4. óra: 10:15 - 10:50 10’
5. óra: 11:00 - 11:35 5’
felügyelet: 11:40 - 14:30
Az iskola épületében tanórák után akkor tartózkodhatnak a tanulók, ha napközisek, ha az iskolában ebédelnek, vagy tanulószobán, szakkörön, sportkörön, énekkaron, egyéb iskolai programon vesznek részt. A tanórák utáni programokra a földszinti zsibongóban kell gyülekezni.
Akinek nincs délutáni elfoglaltsága, köteles a legrövidebb útvonalon és a lehető leggyorsabban hazamenni.
Iskolánk normál tanítási időszakban 7:00-18:00 között tart nyitva a tanulóknak szervezett foglalkozások céljából.
Az intézmény technikai működtetése munkanapokon 6:00 és 20:00 között valósul meg.
TÁMOP 3.1.4/08
IPR
Iskolánk vonzáskörzetében élő családok egy részének körében növekszik a munkanélküliek, illetve az erejükön felül munkát vállalók aránya. Tanulóink között magas a halmozottan hátrányos helyzetűek száma. Ezért iskolánk nevelőtestülete úgy döntött, hogy az esélyegyenlőség biztosítása érdekében, bevezeti az IPR programot.
A képesség-kibontakoztató, integrációs felkészítés szervezésének támogatását a helyi önkormányzati intézmények fenntartója igényelte, azzal a feltétele, hogy az általuk fenntartott intézményekben a 11/1994. (VI. 8.) MKM rendelet 39/D-39/E. §-ában meghatározott követelmények és az oktatási és kulturális miniszter által kiadott Integrációs Pedagógiai Program szerint képesség-kibontakoztató, integrációs felkészítést biztosít.
A támogatás kizárólag olyan intézményben vehető igénybe, amelynek alapító okiratában, valamint helyi pedagógiai programjában, nevelési programjában az igényjogosultságot megalapozó tevékenység szerepel vagy a fenntartó kötelezettséget vállal annak beépítésére.
Intézményünk a tanuló szociális helyzetéből és fejlettségéből eredő hátrányának ellensúlyozása céljából képesség-kibontakoztató felkészítést szervez, ennek keretei között a tanulók egyéni képességének, tehetségének kibontakoztatása, a fejlődésének elősegítése, a tanuló tanulási, továbbtanulási esélyének kiegyenlítése folyik.
A képesség-kibontakoztató felkészítés keretében - a tanuló igényéhez igazodva - oldja meg az iskola
a személyiségfejlesztéssel, közösségfejlesztéssel kapcsolatos pedagógiai feladatokat,
a tanulási kudarcnak kitett tanulók fejlesztését segítő programot,
a szociális hátrányok enyhítését segítő pedagógiai tevékenységet.
A programban részt vevő tanulók nevelése és oktatása a többi tanulóval együtt, azonos osztályban, csoportban folyik.
A program által nyújtott lehetőségek:
támogatja a tanulók szociális hátrányainak enyhítését, biztosítja a rendezvényekre, előadatásokra való jutás lehetőségét,
a program alkalmazásának megismeréséhez, az új módszertani eszközök elsajátításához a pedagógusoknak továbbképzéseken biztosít lehetőséget, korszerű taneszközök beszerzése.
Bogyóné Handzsuk Szidónia
TIOP 1.1.1/07
Oroszlány Város Önkormányzata pályázott a Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program (TIOP) meghirdetett „A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése” című projektre, amelynek kódszáma: A TIOP 1.1.1-07/1
TÁMOGATÁS CÉLJA ÉS HÁTTERE
Alapvető cél és háttér információ
A Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program 1. számú prioritása az oktatási infrastruktúra fejlesztését támogatja. A prioritás egyik kiemelt célja az iskolarendszerű oktatás informatikai fejlesztése, az ún. „Intelligens iskola” létrehozása, amely elsősorban az informatikai infrastruktúra fejlesztésére koncentrál. Az „Intelligens iskola” program nemcsak az informatikai készségek, hanem – a többi közismereti tárgyba beépülő Infokommunikációs Technológia (továbbiakban: IKT)- támogatású pedagógiai módszertan által – a többi kulcskompetencia fejlesztéséhez szükséges infrastruktúrát is jelentős részben biztosítja. A fejlesztés így minden közoktatási intézmény (kivéve óvodák) számára egységes alapinformatikai infrastruktúrát biztosít, mely nélkülözhetetlen feltétele a kompetenciaalapú oktatás elterjesztésének és hozzájárul a területi különbségek mérsékléséhez és kiegyenlítéséhez.
Az informatikai eszközök beszerzésének pályáztatása két körben valósul meg, a második pályázati kiírás 2009-2013 között jelenik meg.
Részcélok
A TIOP 1.1.1 támogatás közvetlen célja az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciáinak fejlesztéséhez szükséges, egyenlő hozzáférést biztosító IKT infrastruktúra megteremtése Magyarországon (kivéve a Közép-Magyarország Régiót):
-
A közoktatási intézmények (kivéve óvodák) számítógép állományának korszerűsítése a pedagógiai, mérés-értékelési, valamint adminisztrációs feladatok igényeinek megfelelő infrastruktúra kialakítása érdekében, (Iskolai munkaállomások számának növelése – 10 tanuló/PC)
-
Tantermek 40 %-ának ellátása Internet hozzáférési képességgel rendelkező interaktív prezentációs eszközökkel (Tantermi csomag = interaktív tábla + projektor + számítógép), - A közoktatási intézmények (kivéve óvodák) legalább 20%-a esetében web alapú szolgáltatások kialakításához szükséges infrastruktúra támogatása, (Alkalmazás szerver csomag = szerver+ tűzfal+ szünetmentes tápegység+ alkalmazási szintű szerver-szoftver - központi levelezés, fájl-szerver alapoperációs rendszer, központi portál, dokumentumtár stb.)
-
Mérés-értékelési programok futtatásának lehetővé tétele a szükséges eszközpark biztosításával (Szavazó csomag = 1 csomag maximálisan 30 db egységet tartalmaz.) - A sajátos nevelési igényű tanulók – különösen a gyengénlátók, hallássérültek, mozgássérültek, tanulási nehézséggel küzdők- integrált oktatását segítő speciális IKT eszközök biztosítása.
Rendelkezésre álló forrás
Jelen pályázat meghirdetésekor a rendelkezésre álló keretösszeg 24,11 milliárd forint.
Subcategories
-
Extensions
The Joomla! content management system lets you create webpages of various types using extensions. There are 5 basic types of extensions: components, modules, templates, languages, and plugins. Your website includes the extensions you need to create a basic website in English, but thousands of additional extensions of all types are available. The Joomla! Extensions Directory is the largest directory of Joomla extensions.